مدیریت مشتریان

مدیریت مشتریان به عنوان بزرگترین پاشنه آشیل اغلب کسب و کارهای پزشکی محسوب می‌گردد. به طور رایج تصور مدیریت مشتریان، ایجاد سامانه پیامکی تبریک روز تولد و یا مناسبت‌های خاص می باشد. در حالیکه مفهوم مدیریت مشتریان دربرگیرنده طیف وسیعی از خدمات هوشمندانه است که اجرای صحیح آنها می تواند منجر به وفادارسازی مشتریان و توسعه بازار از طریق مشتریان علاقمند گردد. از این رو خدمات زیر در شرکت ارائه می گردد:

  • تعریف فرآیندهای ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری

  • استقرار سامانه‌های الکترونیکی مدیریت مشتریان

  • تعریف استراتژی‌های ارتباط با مشتریان

  • ایجاد ساختار باشگاه حرفه‌ای مشتریان

  • ایجاد طرح‌های توسعه بازار از طریق مشتریان