مشاوره پزشکی

یکی از بزرگترین نقاط تمایز مجموعه هاله را می توان تیم پزشکی این شرکت بر شمرد. با استناد به ارزش‌های تعریف شده برای شرکت، این مجموعه تلاش دارد که بهترین مشاوره‌های پزشکی را به بیماران سراسر دنیا ارائه نماید.

از این رو، تیم مشاوره پزشکی شرکت در تخصص‌های مختلف و مسلط به زبان‌های بین‌المللی، خدمات مشاوره را به صورت زیر به متقاضیان ارائه می‌نمایند.

مشاوره آنلاین به متقاضیان در سراسر جهان قبل از سفر به ایران

بر اساس تبلیغات شرکت در سطح بین‌المللی، متقاضیان مختلفی با شرکت و خدمات آن آشنا گردیده و به طور معمول در زمینه انجام خدمات مختلف پزشکی و سلامت از شرکت سوال‌هایی می نمایند. واحد پاسخگویی بین‌الملل شرکت پس از برقراری ارتباط اولیه و دریافت درخواست دقیق متقاضیان، زمینه برگزاری جلسات مشاوره پزشکی را با تیم متخصص شرکت فراهم می‌سازد.

پزشکان این مجموعه پس از دریافت اطلاعات کامل از متقاضیان، نسبت به ارائه خدمات مشاوره آنلاین، اقدام می‌نمایند.

متقاضی پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی، در صورت تمایل به دریافت خدمات درمانی از شرکت، به بخش برنامه‌ریزی درمان، منتقل و سپس برنامه کامل درمان و سفر وی به مقصد درمانی که می‌تواند ایران یا سایر کشورهای طرف قرارداد شرکت باشد، تنظیم می‌گردد.

مشاوره پزشکی در هنگام حضور در داخل کشور

متقاضی پس از انجام سفر به ایران با حضور در مرکز مشاوره پزشکی شرکت، جلسات مشاوره‌ای را با پزشکان متخصص شرکت برگزار می‌نماید. در این جلسات مشاوره، به شکل دقیق‌تر روند درمان متقاضی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در این مرحله با توجه به نوع نیاز متقاضی، محتوای مولتی‌مدیای مربوط به مراکز درمانی و پزشکان طرف قرارداد شرکت را برای متقاضی، نمایش می‌دهند. این محتوا شامل معرفی پزشک یا مرکز درمانی، نحوه انجام خدمات درمانی، ویژگی‌های بارز و موفقیت‌های قبلی و در نهایت تعرفه درمانی می‌باشد.

سپس متقاضی با کمک مشاوران شرکت، بهترین پزشک و مرکز درمانی را جهت دریافت خدمات انتخاب می‌نماید. پرسنل شرکت ضمن هماهنگی با پزشک و یا مرکز درمانی منتخب، بهترین برنامه درمان را برای متقاضی تهیه و در اختیار وی قرار می‌دهند.

مشاوره پزشکی پس از ترک کشور

متقاضی پس از دریافت خدمات پزشکی در داخل کشور و مراجعت به کشور مبدا، می‌تواند به صورت آنلاین از خدمات مشاوره شرکت برخوردار شود. هدف از ارائه این خدمات، حفظ ارتباط با متقاضی، اطمینان از صحت درمان صورت پذیرفته و انجام مشاوره در طی دوران نقاهت می باشد.

از این طریق نیازمندیهای متقاضی و وضعیت سلامت وی توسط پزشکان شرکت دریافت و در صورت نیاز هماهنگی‌های لازم با پزشک معالج و یا مرکز درمانی جهت ارائه خدمات به متقاضی، انجام می پذیرد.