خدمات پزشکی

وظیفه اصلی تعریف شده در شرکت، ارجاع متقاضیان دریافت خدمات پزشکی و سلامت به بهترین پزشکان و مراکز درمانی از نقطه نظر کیفی و اقتصادی می‌باشد. از این رو، خدمات زیر در زمینه ارجاع انجام می‌پذیرد.

عقد تفاهم‌نامه با پزشکان و مراکز درمانی

بخش توسعه بازار شرکت به طور مداوم جلساتی را با پزشکان و مراکز درمانی منتخب برگزار می‌نماید. هدف از برگزاری این جلسات، ارزیابی زمینه همکاری در خصوص توریست سلامت می باشد.

در صورت تمایل طرفین، تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت با پزشکان و یا مراکز درمانی منعقد می‌گردد. در طی مفاد این تفاهم‌نامه، نحوه همکاری بین طرفین، تعریف می گردد.

دریافت اطلاعات معرفی و لیست قیمت از پزشکان و مراکز درمانی

با توجه به سیاست شرکت مبنی بر اطلاع رسانی و مشاوره شفاف به متقاضیان دریافت خدمات پزشکی، لازم است که پزشکان و مراکز درمانی، محتوای تاثیرگذاری از خود و خدمات خود به زبان های مختلف انگلیسی، عربی و ...در اختیار شرکت قرار دهند. از جمله مهمترین این اطلاعات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ویدئوی معرفی پزشک یا مرکز درمانی

  • ویدئوی معرفی نحوه ارائه خدمات درمانی و پزشکی

  • ویدئوی معرفی تجارب موفق (قبل یا بعد از عمل) یا مصاحبه با افرادی که قبلا خدمات فوق را استفاده نموده‌اند.

  • لیست قیمت خدمات ارائه شده ویژه بیماران خارجی

نکته مهم: در صورتی که پزشک و یا مرکز درمانی، محتوای مناسب جهت ارائه نداشته باشند، بخش تبلیغات شرکت آماده ارائه خدمات تهیه و ترجمه محتواهای مذکور می‌باشد.

ارجاع متقاضی به پزشک و یا مرکز درمانی

پس از نهایی شدن پزشک و یا مرکز درمانی توسط متقاضی در بخش مشاوره شرکت، هماهنگی‌های لازم توسط کارشناسان شرکت با پزشک و یا مرکز درمانی، انجام می‌پذیرد. طبق برنامه زمان‌بندی توافق شده، متقاضی به همراه مترجم و مشاور پزشکی شرکت، به محل پزشک درمانگر و یا مرکز درمانی، مراجعه می‌نمایند.

از این رو، پزشک معالج با یک تیم مترجم و همراه تخصصی پزشکی، روبرو می‌باشد.

پرداخت هزینه به پزشک و یا مرکز درمانی

بر اساس سیاست شرکت، کلیه هزینه‌های درمان از متقاضی توسط شرکت در ابتدای شروع فرآیند درمان، اخذ می‌گردد. اخذ این مبلغ شامل هزینه اعلام شده از سوی پزشک و یا مرکز درمانی به همراه سود شرکت می‌باشد.

لذا کلیه پرداخت‌ها توسط شرکت به طور مستقیم و بدون واسطه به پزشک و یا مرکز درمانی انجام می‌پذیرد.

همچنین به طور معمول شرکت هیچ نوع پورسانت و یا وجهی را از پزشک و یا مرکز درمانی دریافت نمی‌نماید، بلکه سود شرکت به طور مستقیم از متقاضی درمان، دریافت می‌گردد.

پل ارتباطی بین بیمار با پزشک در دوران نقاهت

یکی از وظایف اصلی شرکت، ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی به بیماران پس از دریافت خدمات درمانی و طی دوران نقاهت ایشان می باشد. از این رو، ایجاد پل ارتباطی بین پزشک معالج و بیمار، از جمله وظایف مهم این شرکت محسوب می‌گردد.