تبلیغات پزشکی

 

طراحی کمپین های تبلیغاتی

 

مهمترین مساله در موفق بودن تبلیغات، طراحی صحیح یک کمپین تبلیغاتی می‌باشد. کمپین تبلیغاتی مجموعه اقدامات تبلیغاتی مرتبط با یکدیگر در قالب یک نقشه راه واضح و با قابلیت پیش‌بینی تاثیر تبلیغات بر میزان درآمدزایی به همراه ابزارها و هزینه‌های مورد نیاز است. شرکت انگبین طب به طور تخصصی برای پزشکان و مراکز پزشکی، اقدام به طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی می‌نماید. 

در کمپین تبلیغاتی به سوال‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

  • تبلیغات به طور دقیق چه بخشی از بازار را هدف قرار می‌دهد؟

  • استراتژی تبلیغاتی و محتوایی که باید به مخاطب ارائه گردد چه چیزهایی می‌باشد؟

  • با چه ابزارهایی باید به مخاطب اطلاع رسانی گردد؟

  • برنامه اجرایی و زمان‌بندی کمپین به چه صورتی است؟

  • هزینه‌های اجرای کمپین چقدر می باشد؟

  • پیش‌بینی نرخ موفقیت کمپین چقدر می‌باشد؟

 

مدیریت وب سایت

 

وب سایت به عنوان درگاه اصلی ایجاد اعتبار برای پزشکان و مراکز درمانی، از اهمیت بسزایی در تبلیغات و توسعه بازار ایشان، برخوردار می‌باشد و بسیاری از موفقیت‌های کمپین‌های تبلیغاتی در گرو داشتن یک وب سایت به روز و استاندارد می باشد. از این رو شرکت هاله خدمات زیر را در زمینه وب سایت ارائه می‌نماید:

  • طراحی وب سایت‌های پزشکی و درمانی حرفه‌ای به زبان‌های مختلف

  • ایجاد سامانه‌های خودکار بر روی وب سایت همانند ویزیت آنلاین، مشاوره، فروش محصول و ...

  • محتواگذاری و به روز رسانی وب سایت.

 

سئو (SEO)

 

موتورهای جستجو در اینترنت برای اینکه یک وب سایت را در صفحات اول خود نمایش دهند، از معیارهای مختلفی استفاده می نمایند. بنابراین برای دستیابی به رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو لازم است که اقدامات متنوعی در خصوص وب سایت انجام پذیرد، در غیر اینصورت عملا وب سایت دارای نرخ بازدید پایینی خواهد بود.

به مجموعه اقدامات مورد نیاز برای افزایش رتبه وب سایت سئو (SEO)، نامیده می‌شود.

شرکت هاله با دارا بودن تیم‌های متخصص و به روزرسانی روش‌ها مبتنی بر الگوریتم‌های موتورهای جستجو، خدمات متنوعی در خصوص افزایش رتبه وب‌سایت‌های پزشکی و درمانی ارائه می‌نماید.

 

 

فضای مجازی

 

امروزه فضای مجازی یکی از بهترین‌ روشهای تبلیغاتی و جذب مخاطب در سطح دنیا محسوب می‌گردد. کسب وکارهای پزشکی و درمانی نیز از این موضوع مستثنی نبوده و به نوعی دارای تاثیرپذیری زیادی از این فضا محسوب می‌گردند.

بنابراین توجه جدی به فضای مجازی در بخش پزشکی و مراکز درمانی در طراحی برنامه‌های تبلیغاتی، در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • راه اندازی صفحات فضای مجازی

  • تولید محتوای مولتی‌مدیای مناسب برای هر فضا

  • مدیریت صفحات مجازی

  • افزایش تعداد بازدیدکنندگان در فضاهای مجازی

از جمله فضاهای مجازی پیشنهادی برای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Facebook

  • LinkedIn

  • Instagram

  • YouTube

 

تولید محتوا

 

تولید محتوای تاثیرگذار و دارای کیفیت مطلوب، از جمله رموز موفقیت در بحث تبلیغات می باشد. بسیاری از محتواهای تولید شده به ویژه در بخش پزشکی و درمان، دارای تاثیرگذاری بالا بر روی مخاطب نبوده و صرفا به صورت نمادین و بدون اهداف ویژه تولید گردیده‌اند.

شرکت هاله با بهره‌گیری از متخصصان دارای تجربه بالا و با استفاده از روش‌های روز دنیا، نسبت به تعریف اهداف در تولید محتوا و تولید استاندارد آنها اقدام می‌نماید.

از جمله خدمات شرکت در زمینه تولید محتوا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اتاق فکر و ایده پردازی برای تولید محتوا

  • تولید فیلم (فیلم معرفی، فیلم نحوه ارائه خدمات، فیلم معرفی امکانات، فیلم تولید ارزش و ...)

  • تولید گزارش

  • تولید انیمیشن

  • عکاسی حرفه ای و صنعتی

  • طراحی گرافیکی بروشور، کاتالوگ و ...

 

تبلیغات فیزیکی

 

 

مدیریت تبلیغات فیزیکی، یکی دیگر از خدمات شرکت به پزشکان و مراکز درمانی می باشد. منظور از تبلیغات فیزیکی، کلیه روش‌های تبلیغاتی به غیر از فضای سایبری و مجازی می‌باشد. هنوز در بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی می‌توان از ابزارهای زیر بهره برد:

  • تبلیغات رسانه های عمومی همانند تلویزیون و رادیو

  • تلویزیون های شهری

  • بیلبوردهای شهری

  • مطبوعات و روزنامه های عمومی

  • مطبوعات تخصصی

  • بروشور و کاتالوگ

 

تبلیغات شبکه ای

 

منظور از تبلیغات شبکه‌ای، ایجاد فرآیند اطلاع رسانی از طریق شبکه‌سازی و منتفع نمودن اعضای شبکه از سود حاصل شده در بخش پزشکی و درمان می‌باشد.

شبکه‌سازی می‌تواند به روش‌های زیر انجام پذیرد:

  • بین افراد فعال در زمینه پزشکی و درمان همانند منشی‌ها، پیراپزشکان و پزشکان اتفاق بیوفتد

  • شبکه‌سازی بخش درمان و پزشکی با کسب و کارهای غیر پزشکی همانند هتل‌ها، سالن‌های زیبایی، فروشگاههای برند، رستوران‌ها، آژانس‌های هواپیمایی و ...

  • شبکه‌سازی بین بیماران در جهت معرفی بیمار جدید