توریست سلامت

یکی از بزرگترین نقاط تمایز انگبین طب را می توان تیم پزشکی این شرکت بر شمرد. با استناد به ارزش‌های تعریف شده برای شرکت، این مجموعه تلاش دارد که بهترین مشاوره‌های پزشکی را به بیماران سراسر دنیا ارائه نماید.

از این رو، تیم مشاوره پزشکی شرکت در تخصص‌های مختلف و مسلط به زبان‌های بین‌المللی، خدمات مشاوره را به صورت زیر به متقاضیان ارائه می‌نمایند.

مشاوره آنلاین به متقاضیان در سراسر جهان قبل از سفر به ایران

بر اساس تبلیغات شرکت در سطح بین‌المللی، متقاضیان مختلفی با شرکت و خدمات آن آشنا گردیده و به طور معمول در زمینه انجام خدمات مختلف پزشکی و سلامت از شرکت سوال‌هایی می نمایند. واحد پاسخگویی بین‌الملل شرکت پس از برقراری ارتباط اولیه و دریافت درخواست دقیق متقاضیان، زمینه برگزاری جلسات مشاوره پزشکی را با تیم متخصص شرکت فراهم می‌سازد.

پزشکان این مجموعه پس از دریافت اطلاعات کامل از متقاضیان، نسبت به ارائه خدمات مشاوره آنلاین، اقدام می‌نمایند.

متقاضی پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی، در صورت تمایل به دریافت خدمات درمانی از شرکت، به بخش برنامه‌ریزی درمان، منتقل و سپس برنامه کامل درمان و سفر وی به مقصد درمانی که می‌تواند ایران یا سایر کشورهای طرف قرارداد شرکت باشد، تنظیم می‌گردد.

مشاوره پزشکی در هنگام حضور در داخل کشور

متقاضی پس از انجام سفر به ایران با حضور در مرکز مشاوره پزشکی شرکت، جلسات مشاوره‌ای را با پزشکان متخصص شرکت برگزار می‌نماید. در این جلسات مشاوره، به شکل دقیق‌تر روند درمان متقاضی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در این مرحله با توجه به نوع نیاز متقاضی، محتوای مولتی‌مدیای مربوط به مراکز درمانی و پزشکان طرف قرارداد شرکت را برای متقاضی، نمایش می‌دهند. این محتوا شامل معرفی پزشک یا مرکز درمانی، نحوه انجام خدمات درمانی، ویژگی‌های بارز و موفقیت‌های قبلی و در نهایت تعرفه درمانی می‌باشد.

سپس متقاضی با کمک مشاوران شرکت، بهترین پزشک و مرکز درمانی را جهت دریافت خدمات انتخاب می‌نماید. پرسنل شرکت ضمن هماهنگی با پزشک و یا مرکز درمانی منتخب، بهترین برنامه درمان را برای متقاضی تهیه و در اختیار وی قرار می‌دهند.

مشاوره پزشکی پس از ترک کشور

متقاضی پس از دریافت خدمات پزشکی در داخل کشور و مراجعت به کشور مبدا، می‌تواند به صورت آنلاین از خدمات مشاوره شرکت برخوردار شود. هدف از ارائه این خدمات، حفظ ارتباط با متقاضی، اطمینان از صحت درمان صورت پذیرفته و انجام مشاوره در طی دوران نقاهت می باشد.

از این طریق نیازمندیهای متقاضی و وضعیت سلامت وی توسط پزشکان شرکت دریافت و در صورت نیاز هماهنگی‌های لازم با پزشک معالج و یا مرکز درمانی جهت ارائه خدمات به متقاضی، انجام می پذیرد.

 

 

وظیفه اصلی تعریف شده در شرکت، ارجاع متقاضیان دریافت خدمات پزشکی و سلامت به بهترین پزشکان و مراکز درمانی از نقطه نظر کیفی و اقتصادی می‌باشد. از این رو، خدمات زیر در زمینه ارجاع انجام می‌پذیرد.

عقد تفاهم‌نامه با پزشکان و مراکز درمانی

بخش توسعه بازار شرکت به طور مداوم جلساتی را با پزشکان و مراکز درمانی منتخب برگزار می‌نماید. هدف از برگزاری این جلسات، ارزیابی زمینه همکاری در خصوص توریست سلامت می باشد.

در صورت تمایل طرفین، تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت با پزشکان و یا مراکز درمانی منعقد می‌گردد. در طی مفاد این تفاهم‌نامه، نحوه همکاری بین طرفین، تعریف می گردد.

دریافت اطلاعات معرفی و لیست قیمت از پزشکان و مراکز درمانی

با توجه به سیاست شرکت مبنی بر اطلاع رسانی و مشاوره شفاف به متقاضیان دریافت خدمات پزشکی، لازم است که پزشکان و مراکز درمانی، محتوای تاثیرگذاری از خود و خدمات خود به زبان های مختلف انگلیسی، عربی و ...در اختیار شرکت قرار دهند. از جمله مهمترین این اطلاعات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ویدئوی معرفی پزشک یا مرکز درمانی

  • ویدئوی معرفی نحوه ارائه خدمات درمانی و پزشکی

  • ویدئوی معرفی تجارب موفق (قبل یا بعد از عمل) یا مصاحبه با افرادی که قبلا خدمات فوق را استفاده نموده‌اند.

  • لیست قیمت خدمات ارائه شده ویژه بیماران خارجی

نکته مهم: در صورتی که پزشک و یا مرکز درمانی، محتوای مناسب جهت ارائه نداشته باشند، بخش تبلیغات شرکت آماده ارائه خدمات تهیه و ترجمه محتواهای مذکور می‌باشد.

ارجاع متقاضی به پزشک و یا مرکز درمانی

پس از نهایی شدن پزشک و یا مرکز درمانی توسط متقاضی در بخش مشاوره شرکت، هماهنگی‌های لازم توسط کارشناسان شرکت با پزشک و یا مرکز درمانی، انجام می‌پذیرد. طبق برنامه زمان‌بندی توافق شده، متقاضی به همراه مترجم و مشاور پزشکی شرکت، به محل پزشک درمانگر و یا مرکز درمانی، مراجعه می‌نمایند.

از این رو، پزشک معالج با یک تیم مترجم و همراه تخصصی پزشکی، روبرو می‌باشد.

پرداخت هزینه به پزشک و یا مرکز درمانی

بر اساس سیاست شرکت، کلیه هزینه‌های درمان از متقاضی توسط شرکت در ابتدای شروع فرآیند درمان، اخذ می‌گردد. اخذ این مبلغ شامل هزینه اعلام شده از سوی پزشک و یا مرکز درمانی به همراه سود شرکت می‌باشد.

لذا کلیه پرداخت‌ها توسط شرکت به طور مستقیم و بدون واسطه به پزشک و یا مرکز درمانی انجام می‌پذیرد.

همچنین به طور معمول شرکت هیچ نوع پورسانت و یا وجهی را از پزشک و یا مرکز درمانی دریافت نمی‌نماید، بلکه سود شرکت به طور مستقیم از متقاضی درمان، دریافت می‌گردد.

پل ارتباطی بین بیمار با پزشک در دوران نقاهت

یکی از وظایف اصلی شرکت، ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی به بیماران پس از دریافت خدمات درمانی و طی دوران نقاهت ایشان می باشد. از این رو، ایجاد پل ارتباطی بین پزشک معالج و بیمار، از جمله وظایف مهم این شرکت محسوب می‌گردد.

پس از پایان مراحل درمانی و مراجعت بیمار به کشور مبدا، بخش پشتیبانی خدمات پس از درمان شرکت، نسبت به حفظ ارتباط و اطمینان از صحت و سلامت بیمار اقدام می‌نماید. در صورت هرگونه نیاز به ارائه خدمات، موضوع با پزشک معالج بیمار و یا مراکز درمانی مربوطه مطرح گردیده و بهترین پاسخ‌ها و خدمات پس از درمان به بیمار ارائه می گردد. از این رو میزان اطمینان از رضایت و صحت بیمار به شکل چشم گیری افزایش می یابد.

حفظ ارتباط دوره‌ای با بیمار

تیم مراقبت پس از درمان شرکت، طی برنامه تعریف شده متناسب با نوع خدمات پزشکی ارائه شده به بیمار، نسبت به حفظ ارتباط دوره‌ای و اطمینان از روند بهبودی کامل وی، اقدام می‌نمایند. با این برنامه، شرکت مطمئن می‌گردد که بیمار بهترین خدمات درمانی را دریافت نموده و وضعیت جسمانی وی مساعد می‌باشد.

ارزیابی پزشکی بیمار در دوران نقاهت

با توجه به نوع درمان صورت گرفته و توصیه‌های پزشک معالج، تیم مشاوره پزشکی شرکت با بیمار ارتباط برقرار کرده و سنجش‌های مورد نیاز از راه دور را در خصوص وضعیت سلامت وی انجام می‌دهند. این ارزیابی می‌تواند با کمک پزشکان و مراکز درمانی در محل زندگی بیمار، انجام پذیرد.

فراهم نمودن مشاوره و یا ویزیت آنلاین در صورت ضرورت

در صورت تشخیص، تیم مشاوره پزشکی شرکت شرایط لازم برای مشاوره و ویزیت آنلاین را بین پزشک معالج و بیمار فراهم می‌سازد تا پزشک معالج بتواند ارزیابی و سپس توصیه‌های خود را به شکل صحیح انجام دهد.

 

یکی از ویژگی‌های مهم شرکت در زمینه توریست سلامت، فراهم نمودن کلیه امکانات و هماهنگی‌های لازم برای یک سفر ایده‌آل درمانی می‌باشد. از این رو، خدمات زیر توسط شرکت و به طور مستقیم به متقاضیان بین‌المللی ارائه می‌گردد.

دریافت ویزای پزشکی

پس از هماهنگی اولیه با بیمار و نهایی کردن برنامه سفر وی به داخل کشور، تیم کنسولی شرکت ضمن ایجاد هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت امور خارجه، نسبت به اخذ ویزای درمانی برای متقاضی اقدام می‌نماید.

تهیه بلیط سفر

تیم خدمات گردشگری سفر بر اساس برنامه درمانی و نیز تقاضای بیمار، نسبت به تهیه بلیط سفر اقدام می‌نماید.

استقبال فرودگاهی و حمل و نقل

تیم تشریفات شرکت بر اساس بسته انتخابی از سوی متقاضی، نسبت حضور در فرودگاه، استقبال ویژه فرودگاهی و جابجایی ایشان به هتل محل اقامت، اقدام می نمایند.

رزرو هتل

کارشناسان شرکت بر اساس درخواست کیفی و اقتصادی متقاضی، بهترین گزینه هتل را انتخاب و رزرو می‌نمایند.

حمل و نقل VIP

یکی از سرویس‌های شرکت به مهمانان خارجی، خدمات حمل و نقل VIP با استفاده از خودروهای لوکس با راننده و بدون راننده می‌باشد.

برگزاری تورهای درون شهری

برگزاری انواع تورهای درون شهری شامل بازدید از امکان مذهبی، تاریخی، فرهنگی، تفریحی، گردشگری و خرید از جمله خدمات ارائه شده به توریست‌های درمانی می‌باشد.

برگزاری تورهای برون شهری

اجرای کامل تورهای برون شهری شامل سفر به مناطق مختلف کشور از طریق هوایی و یا زمینی و ارائه کلیه خدمات مورد نیاز در این زمینه به توریست‌های سلامت و همراهان ایشان، در سبد خدمات شرکت وجود دارد.

 

بسیاری از کسانی که جهت درمان و امور پزشکی به ایران سفر می‌کنند، علاقمند به دریافت خدمات تجاری و اداری نیز می‌باشند. جهت پاسخگویی به این نیاز، شرکت به طور تخصصی و با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب، خدمات کاملی در این زمینه ارائه می‌نماید.

خرید ملک

انجام کلیه مراحل مشاوره‌ای، فنی و اداری مورد نیاز برای خرید ملک در داخل کشور شامل معرفی بهترین گزینه‌ها از نقطه نظر سرمایه‌گذاری، تاسیس شرکت، انجام مراحل قانونی انتقال ملک به نام شرکت و در مالکیت فرد خارجی، از جمله خدمات شرکت محسوب می‌گردد.

مشاوره در زمینه صادرات و واردات

بسیاری از مهمانان خارجی شرکت به دلیل نوع فعالیت در کشورهای خود، نسبت به صادرات به کشورشان و یا واردات کالا از آنجا، ابراز علاقه می‌نمایند. مشاوران تجاری شرکت بر اساس نوع درخواست ایشان، نسبت به شناسایی و برگزاری نشست‌های تجاری تا مرحله عقد قرارداد و انجام امور اداری مورد نیاز، در کنار مهمانان می‌باشند.

ادامه تحصیل در داخل کشور

در صورت علاقمندی مهمانان شرکت برای ادامه تحصیل در مراکز دانشگاهی و آموزشی ایران، کلیه مراحل معرفی، بازدید و مذاکره جهت ثبت نام متقاضیان، توسط کارشناسان شرکت انجام می‌پذیرد.