
شاید به جرات بتوان گفت، بزرگترین نقطه ضعف اغلب کسب و کارهای پزشکی و سلامت، منابع انسانی آنها و نحوه مدیریت ایشان است. از آنجا که تمامی خدمات پزشکی به واسطه نیروی انسانی به مشتریان ارائه میگردند، لذا توجه به این مساله از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو اقدامات و خدمات زیر از سوی شرکت به مجموعههای پزشکی و درمانی، ارائه می گردد:
-
مصاحبه و استخدام حرفهای نیروها
-
تعریف فرآیندهای مدیریت منابع انسانی
-
تعریف شاخصهای ارزیابی و عملکرد پرسنل
-
آموزش اتکیت رفتاری پرسنل
-
آموزش اصول مشتری مداری به پرسنل
-
ایجاد مکانیزمهای انگیزشی برای پرسنل