دوران نقاهت

پس از پایان مراحل درمانی و مراجعت بیمار به کشور مبدا، بخش پشتیبانی خدمات پس از درمان شرکت، نسبت به حفظ ارتباط و اطمینان از صحت و سلامت بیمار اقدام می‌نماید. در صورت هرگونه نیاز به ارائه خدمات، موضوع با پزشک معالج بیمار و یا مراکز درمانی مربوطه مطرح گردیده و بهترین پاسخ‌ها و خدمات پس از درمان به بیمار ارائه می گردد. از این رو میزان اطمینان از رضایت و صحت بیمار به شکل چشم گیری افزایش می یابد.

حفظ ارتباط دوره‌ای با بیمار

تیم مراقبت پس از درمان شرکت، طی برنامه تعریف شده متناسب با نوع خدمات پزشکی ارائه شده به بیمار، نسبت به حفظ ارتباط دوره‌ای و اطمینان از روند بهبودی کامل وی، اقدام می‌نمایند. با این برنامه، شرکت مطمئن می‌گردد که بیمار بهترین خدمات درمانی را دریافت نموده و وضعیت جسمانی وی مساعد می‌باشد.

ارزیابی پزشکی بیمار در دوران نقاهت

با توجه به نوع درمان صورت گرفته و توصیه‌های پزشک معالج، تیم مشاوره پزشکی شرکت با بیمار ارتباط برقرار کرده و سنجش‌های مورد نیاز از راه دور را در خصوص وضعیت سلامت وی انجام می‌دهند. این ارزیابی می‌تواند با کمک پزشکان و مراکز درمانی در محل زندگی بیمار، انجام پذیرد.

فراهم نمودن مشاوره و یا ویزیت آنلاین در صورت ضرورت

در صورت تشخیص، تیم مشاوره پزشکی شرکت شرایط لازم برای مشاوره و ویزیت آنلاین را بین پزشک معالج و بیمار فراهم می‌سازد تا پزشک معالج بتواند ارزیابی و سپس توصیه‌های خود را به شکل صحیح انجام دهد.