مقالات

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
136 0 0

باشگاه مشتریان در حرفه پزشکی: تعاریف، مفاهیم و استراتژی‌های جذب و نگهداری ویژه

در دنیای رقابتی امروز، جذب و حفظ بیماران نه تنها مستلزم ارائه خدمات پزشکی با کیفیت است، بلکه نیازمند بهره‌گیری از رویکردهای نوین در بازاریابی و مدیریت روابط با مشتری است.

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
131 0 0

ده اشتباه مهلک پزشکان در برابر بیماران که منجر به نارضایتی آنها می شود. ویژه

ده اشتباه مهلک پزشکان در برابر بیماران که منجر به نارضایتی آنها می شود عبارتند از عدم گوش دادن به بیماران، کم‌توجهی به نگرانی‌ها و ترس‌های بیمار، عدم اطلاع‌رسانی کافی و...

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
149 0 0

چگونه یک منشی، پزشک را نابود می کند؟ ویژه

منشی پزشکی که نامناسب عمل کند می‌تواند از طریق طیف گسترده ای از رفتارها و اشتباهات مخرب، روی زمینه‌های مختلفی از عملکرد یک کسب‌وکار پزشکی تأثیر منفی بگذارد. از این رو، آموزش دقیق، حسن انتخاب و مدیریت صحیح برای تضمین عملکرد بهینه‌ی منشی‌های پزشکی ضروری است.

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
133 0 0

کلیدهای طلایی مدیریت کلینیک زیبایی ویژه

مدیریت کلینیک زیبایی مستلزم دانش، دقت، و تبحر در زمینه‌های مختلفی از جمله خدمات مراقبت از پوست، زیبایی، مدیریت کسب‌وکار و مهارت‌های ارتباطی است.

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
138 0 0

اصول و استراتژی‌های تبلیغاتی ویدیویی برای پزشکان ویژه

در دوران دیجیتالی امروز، ویدیوها به یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی برای پزشکان تبدیل شده‌اند. برای برقراری ارتباط موثر با بیماران بالقوه و افزایش آگاهی نسبت به خدمات خود، پزشکان باید نه تنها ویدیوهای جذاب و معلوماتی تولید کنند، بلکه باید از خطاهای رایج نیز پرهیز نمایند.

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
180 0 0

تجزیه و تحلیل یک برند پزشکی بین المللی: کلینیک Mayo ویژه

یکی از برندهای معتبر کلینیک خصوصی پزشکی در دنیا که شهرت جهانی دارد و تبلیغات و برندینگ موفقی را به نمایش گذاشته، "کلینیک مایو" (Mayo Clinic) است. کلینیک مایو نمونه‌ای برجسته از یک موسسه درمانی است.

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
136 0 0

کلینیک تخصصی قلب: یک برنامه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ جهت جذب توریست سلامت ویژه

برنامه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ برای کلینیک خصوصی که به دنبال جذب توریست سلامت در ایران است باید شامل تحقیق بازار و تعیین مخاطب، استراتژی برندینگ، استراتژی بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و ... باشد.

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
128 0 0

ریسک های سپردن صفحه اینستاگرام به ادمین ویژه

هنگامی که یک پزشک مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به یک ادمین دیگر می‌سپارد، ممکن است با چندین ریسک و مخاطره روبرو شود مثل نقض حریم خصوصی، نادرست بودن اطلاعات، مشکلات حقوقی و ...

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
69 0 0

چگونه تعداد بیماران خود را افزایش دهم؟ ویژه

به عنوان یک پزشک، افزایش تعداد بیماران نیازمند رویکردها و تکنیک‌های متعددی است که مقبولیت و دسترسی شما را به بیماران تان افزایش دهد.مثل ارتقاء دهی به کیفیت خدمات، ارتقاء دهی به کیفیت خدمات، بهبود مهارت‌های ارتباطی،بازاریابی دیجیتال و ...

شنبه 07 بهمن 1402 نویسنده : ادمین فارسی سایت
178 0 0

چرا بسیاری از کلینیک های زیبایی در بازاریابی و کسب درآمد شکست می خورند؟ ویژه

کلینیک‌های زیبایی ممکن است به دلایل مختلفی در بازاریابی و کسب درآمد شکست بخورند. عوامل متعددی در این شکست‌ها دخیل هستند که می‌توانند شامل تحقیقات بازار ناکافی، عدم تطابق با استانداردهای کیفی و... باشد.